SAINA-SERVER BLOG

Mikrotik-Hap-ax3

معرفی و بررسی روتر خانگی میکروتیک Hap Ax3

روتر hAP ax³ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه‌ها و شرکت‌های کوچک است. در ادامه بررسی میکنیم که چرا باید این روتر ارزشمند میکروتیک را خریداری کنیم.

همچنین میتوانید مشخصات کامل این روتر را در سایت میکروتیک بررسی کنید.

سیستم عامل RouterOS v7

این روتر به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل RouterOS v7 عرضه می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل امکانات پیشرفته‌ای همچون مدیریت شبکه، امنیت و راه‌اندازی سرویس‌های مختلف را به سادگی فراهم می‌کند.

routeros version7

امکان نصب RouterOs 7 میکروتیک روی سرور مجازی میکروتیک نیز فراهم میباشد و شما با خریداری سرور میکروتیک میتوانید از قابلیت های بی شمار این ورژن استفاده نمایید.

پردازنده ARM 64-bit

یکی از ویژگی‌های برجسته hAP ax³، استفاده از پردازنده با معماری ARM 64-bit است. این نوع پردازنده نه‌تنها عملکرد سریع‌تری دارد، بلکه امکان استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند Container، ZeroTier و Back to Home را فراهم می‌کند.

لایسنس Level 6

این روتر با لایسنس Level 6 عرضه می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد از تمامی قابلیت‌های RouterOS v7 بدون محدودیت بهره‌مند شود. این لایسنس تضمین می‌کند که کاربران بتوانند از تمام امکانات و قابلیت‌های پیشرفته این سیستم‌عامل استفاده کنند.

همچنین سرور مجازی میکروتیک که توسط سایناسرور ارائه میشود همگی دارای لایسنس لول ۶ یعنی بالاترین سطح دسترسی میباشد.

پردازنده و رم قدرتمند

روتر hAP ax³ از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. این پردازنده قدرتمند به همراه ۱ گیگابایت رم امکان اجرای دستورات سنگین و عملکرد بدون توقف را برای کاربران فراهم می‌کند.

پشتیبانی از وای‌فای نسل ششم

روتر hAP ax³ از وای‌فای نسل ششم در دو باند فرکانسی ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی سرعت‌های فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌آورد.

wifi6

حداکثر ۱۲۰۰ مگابیت در ثانیه در باند ۵ گیگاهرتز و ۵۷۴ مگابیت در ثانیه در باند ۲٫۴ گیگاهرتز را فراهم میکند.

پورت USB 3.0

وجود پورت USB 3.0 این امکان را به کاربران می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی روتر را افزایش دهند یا از آن برای مصارفی مثل فایل شیرینگ و یا اتصال مودم ۴G استفاده کنند. سرعت بالای این پورت نیازهای کاربران را در زمینه‌های مختلف به خوبی پوشش می‌دهد.

پشتیبانی از PoE in و PoE out

این روتر علاوه بر PoE in که امکان روشن کردن روتر از طریق پورت اترنت را فراهم می‌کند، از PoE out نیز پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توان از این روتر برای روشن کردن یک دستگاه دیگر از طریق کابل شبکه استفاده کرد.

پورت ۲.۵ گیگابیتی

روتر hAP ax³ دارای پورت ۲.۵ گیگابیتی است که برای اتصال به فایل سرورها یا ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) بسیار کاربردی و ارزشمند است. این پورت می‌تواند سرعت و پهنای باند بالایی را برای انتقال داده‌ها فراهم کند.

طراحی شیک و کاربردی

این روتر با طراحی ظاهری شیک و مدرن، قابلیت نصب عمودی، افقی و حتی نصب روی دیوار یا سقف را دارد. این انعطاف‌پذیری در نصب باعث می‌شود تا بتوانید آن را به راحتی در هر فضایی جایگذاری کنید.

قیمت مناسب

در نهایت، hAP ax³ با قیمت مناسب دسترس است. این موضوع آن را به یک گزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه و مطمئن برای خانه‌ها و شرکت‌های کوچک تبدیل می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید و به این مطلب امتیاز دهید.

نوشتن دیدگاه و امتیاز شما، برای ما مهم هست. اون رو با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب وبلاگ

آخرین مقالات آموزشی سایناسرور

Mikrotik-Hap-ax3

معرفی و بررسی روتر خانگی میکروتیک Hap Ax3

روتر hAP ax³ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه‌ها و شرکت‌های کوچک است. در ادامه بررسی میکنیم که چرا باید این روتر ارزشمند میکروتیک را خریداری کنیم. همچنین میتوانید مشخصات کامل این روتر را در سایت میکروتیک بررسی کنید. سیستم […]

آی پی ثابت رایگان

آی پی ثابت رایگان + بررسی مزایا و معایب

امروزه با گسترش فعالیت‌های آنلاین و نیاز روزافزون به امنیت و پایداری در اتصال به اینترنت، مفهوم “آی پی ثابت” بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. آی پی ثابت به معنی یک آدرس آی پی اختصاصی است که به […]

best-ip-static-for-trade

بهترین آی پی ثابت برای ترید + راهنمای خرید و استفاده

اگر شما در حوزه ارز دیجیتال و ترید فعالیت دارید، حتما دغدغه اصلی شما این هست که بهترین آی پی ثابت برای ترید باید چه ویژگی هایی داشته باشد.با سایناسرور در ادامه همراه باشید تا ۰ تا ۱۰۰ خرید آی […]

تا شروع حرفه ای یک کلیک فاصله دارید.

  • پشتیبانی همیشه حاضر
  • کیفیت تضمین شده
  • بالاترین کیفیت

نماد ها و گواهینامه ها

آسوده خاطر خرید خود را نهایی کنید.

نماد اعتماد الکترونیک

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

نماد اعتماد

لوگو ساماندهی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای لوگو به رسانه های بر خط هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می نماید.

نماد ساماندهی

تماس بگیرید
021-44767889(مشاوره رایگان)

واتس اپ تلگرام
تماس تلفنی پیام در واتس‌اپ پیام در تلگرام
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x