SAINA-SERVER BLOG

سرور مجازی بایننس چیست و چطور کار میکنه؟

با ما همراه باشید تا یاد بگیرید سرور مجازی بایننس چیست و چطور میتوانیم از آن استفاده کنیم

چرا باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنیم؟

همان طور که در جریان هستید متاسفانه اکثر صرافی های بین المللی و همچنین بیشتر بازارهای بورس و کریپتوکارنسی ها ایران را لیست تحریم خود قرار داده اند.

این به این معنا میباشد که در صورتی که ایرانی بودن شما برای این صرافی ها و بازارهای بورس جهانی مشخص گردد حساب شما را مسدود میکنند و تمام سرمایه شما از بین خواهد رفت.

دسترسی به اکثر وب سایت های کریپتوکارنسی از آیپی ایران امکان پذیر نیست و اما بر خلاف چیزی که تصور میکنید تغییر دادن آیپی با سرویس های تغییر آیپی نیز کارساز نیست و امکان شناسایی شما بسیار بالا خواهد بود. حال تصور کنید یک لحظه اینترنت ایران شما قطع و وصل شود و همچنین ممکن است سرویس تغییر آیپی شما یک لحظه قطع و وصل گردد اینجاست که دیگر کار تمام و سرمایه شما از بین خواهد رفت.

در خوشبینانه ترین حالت اگر این اتفاق هم نیافتد باز هم کاملا قابل شناسایی بوده و ریسک بسیار بالایی دارد.

و اما تنها راهکار آن استفاده از سرور مجازی بایننس میباشد.

سرور مجازی بایننس چیست؟

اگر شما میخواهید بدون استرس و با اطمینان خاطر در بازارهایی مثل بایننس فعالیت داشته باشید تنها راهکار شما استفاده از سرور مجازی بایننس میباشد.

در سرور مجازی بایننس هویت شما و اینترنت شما به کشورهایی مانند فرانسه یا کانادا تغییر پیدا میکنند و شما میتوانید با خیال راحت فعالیت خود را انجام دهید.

سرور مجازی ویندوزی یا لینوکسی انتخاب شما برای استفاده از سرور مجازی بایننس خواهد بود. با داشتن یک سرور مجازی IP شما به آن کشور تغییر کرده و همیشه ثابت میباشد و دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

و اما سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که چه تفاوتی بین استفاده از V . P . N و سرور مجازی وجود دارد؟

در سرور مجازی شما یک سیستم عامل ویندوزی مانند کامپیوتر شخصی خود دارید که میتوانید بر روی آن نرم افزار های مورد نیاز مانند گوگل کروم، نرم افزار بایننس یا … را نصب کنید و نکته مهمی که وجود دارد این است که آیپی شما همیشه ثابت است و هیچ وقت با قطع و وصل شدن تغییر نخواهد کرد.

در استفاده از V. P .N ممکن است ارتباط شما هر لحظه با آن قطع شود و آیپی اصلی شما نمایش داده شود و این عمل باعث مسدود شدن اکانت شما و از بین رفتن سرمایه شما خواهد شد.

وی پی اس بایننس چگونه کار میکند؟

بعد از خرید سرور مجازی بایننس اطلاعات ورود به سرور مجازی برای شما ارسال خواهد شد. شما میتوانید از لپتاپ و یا موبایل به آن متصل شوید. با این عمل انگار موقعیت مکانی شما به عنوان مثال کانادا میباشد و به هیچ عنوان قابل شناسایی نمیباشد.

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید از هر نرم افزار ویندوزی که بر روی سیستم خود نصب کرده اید مانند نرم افزار های تحلیل بازار و … نیز در سرور استفاده کنید.

ساده تر اگر بخواهیم توضیح بدهیم سرور مجازی بایننس دقیقا مشابه ویندوز شخصی شما میباشد که شما به آن متصل یا ریموت میشوید و کنترل آن را از راه دور انجام داده و فعالیت خود را داخل آن انجام میدهید.

اگر اینترنت شما به هر دلیلی قطع شود فقط دسترسی شما به سرور قطع خواهد شد و آیپی شما که همان آیپی سرور بایننس شما تغییری نخواهد کرد و شما میتوانید مجدد به آن وصل شده و فعالیت خود را درون سرور مجازی انجام دهید.

در واقع شما تغییر آیپی انجام نداده اید و انگار از ویندوزی که در کشور کانادا میباشد به سرور های بایننس متصل شده اید و دیگر جای هیچ نگرانی بابت مسدود شدن اکانت شما وجود نخواهد داشت.

آیا میتوانیم از یک سرور چند نفر استفاده کنیم؟

از نظر ما محدودیتی برای این مورد وجود ندارد اما بهتر میباشد که این کار را انجام ندهید که در صورتی که بایننس به هر دلیلی به شما مشکوک شد آیپی شما یکتا باشد و در هیچ اکانت دیگری استفاده نشده باشد.

آیا سرور مجازی فقط برای ترید در بایننس میباشد؟

هیچ تفاوتی ندارد شما میتوانید برای اتصال به هر سیستمی مانند بایننس یا پلونیکس یا … استفاده کنید فقط مهم این میباشد که آیپی شما آیپی ایران نباشد و همچنین قابل شناسایی نباشد.

سرور مجازی بایننس را از کجا خریداری کنم؟

ساینا سرور با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات سرور مجازی میتواند میزبان خوبی برای شما عزیزان باشد. شما میتوانید ما مراجعه به این صفحه سرور مجازی خود را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید و به این مطلب امتیاز دهید.

نوشتن دیدگاه و امتیاز شما، برای ما مهم هست. اون رو با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب وبلاگ

آخرین مقالات آموزشی سایناسرور

خرید آی پی ثابت برای BingX + آموزش استفاده

متاسفانه فعالیت در صرافی ارز دیجیتال، با آی پی ایران به شکل بین المللی تخلف محسوب میشود. دلیل آن هم قرار داشتن نام ایران در لیست تحریم های بین المللی میباشد. خرید سریع دیدن همه تعرفه ها در نتیجه همیشه […]

what-is-ip-static

آی پی ثابت چیست؟ +کاربرد Ip Static

آیپی ثابت چیست؟ هر چیزی یا هر دستگاهی که در شبکه های داخلی یا در شبکه‌ی اینترنت فعالیت دارد یک آدرس دارد که به آن آی پی ( IP ) گفته میشود. حال این آی پی میتواند تغییر پذیر (Dynamic) […]

vps-mobile

خرید وی پی اس برای گوشی – بهترین سرور مجازی موبایل

اگر قصد خرید سرور مجازی یا VPS برای گوشی را دارید پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان توضیحات این مقاله رو از دست ندهید. خرید VPS برای گوشی یکی از سوالاتی که همیشه از تیم ما پرسیده میشود این است که […]

تا شروع حرفه ای یک کلیک فاصله دارید.

  • پشتیبانی همیشه حاضر
  • کیفیت تضمین شده
  • بالاترین کیفیت

نماد ها و گواهینامه ها

آسوده خاطر خرید خود را نهایی کنید.

نماد اعتماد الکترونیک

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

نماد اعتماد

لوگو ساماندهی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای لوگو به رسانه های بر خط هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می نماید.

نماد ساماندهی

تماس بگیرید
021-44767889(مشاوره رایگان)

واتس اپ تلگرام
تماس تلفنی پیام در واتس‌اپ پیام در تلگرام
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x