SAINA-SERVER BLOG

بهترین وی پی اس (Vps) برای بایننس و ترید را بشناسید

همان طور که احتمالا در جریان هستید متاسفانه کاربران ایرانی امکان استفاده مستقیم از صرافی بایننس رو ندارند و برای استفاده از این صرافی و ترید کردن باید حتما از سرور مجازی یا همان vps استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید بهترین وی پی اس را باید از کدام کشور انتخاب بفرمایید.

اشتباه نکنید وی پی اس با سرویس های تغییر آیپی ( v.p.n ) کاملا متفاوت میباشد.

زمانی که شما از سرور مجازی استفاده میکنید هویت شما کاملا تغییر میکند و دیگر به هیچ عنوان قابل شناسایی نیست و میتونید با خیال راحت و بدون ریسک تمرکز خود را فقط روی ترید کردن بگذارید.

اگر خیلی ساده بخواهیم نحوه عملکرد سرور مجازی بایننس رو توضیح بدیم دقیقا مثل این میمونه که شما یک کامپیوتر دارید که در یک کشور خارجی به اینترنت اون کشور متصل هست و آیپی همیشه ثابتی داره و شما از راه دور اون رو کنترل میکنید و اون آیپی فقط برای شما بوده و افراد دیگر به اون دسترسی ندارند.

همچین برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار سرور مجازی بایننس پیشنهاد میکنم مطلب ( سرور مجازی بایننس چیست و چطور کار میکنه؟ ) را از این لینک مطالعه بفرمایید.

بهترین وی پی اس vps برای ترید در بایننس

نحوه اتصال به سرور مجازی بسیار ساده و از تمامی دیوایس ها مثل موبایل، تبلت( IOS , Android ) کامپیوتر و … امکان پذیر میباشد.

از چه کشوری سرور مجازی بایننس تهیه کنیم؟

طبق گزارش های موجود حدود ۲۰ کشور وجود دارند که در لیست کشورهای تحریمی بایننس هستند که عبارتند از:

آمریکا، بلاروس، بوسنی وهرزگوین، آلبانی، کرواسی، کوزوو، مقدونیه، مولداوی، صربستان، زیمباوه، لیبریا، لیبی، جمهوری آفریقای مرکزی، جمهوری دموکراتیک کنگو، کوته، سومالی، سودان، عراق، ایران، لبنان، کوبا، ونزوئلا، یمن، کره شمالی، برمه و شبه جزیره کریمه در اوکراین.

این به این معنی میباشد که در صورتی که شما از آیپی های کشورهای فوق استفاده بفرمایید حساب شما مسدود خواهد شد. و ریسک از دادن سرمایه شدیدا شما رو تحدید میکند.

آیپی کشورهای دیگر قادر به استفاده از بایننس میباشد.

اما برای استفاده از بایننس پیشنهاد میکنیم از کشورهای زیر سرور مجازی تهیه بفرمایید.

فنلاند، فرانسه، هلند، انگلیس، کانادا، سنگاپور

کشور مناسب سرور مجازی بایننس

حال پیشنهاد ساینا سرور برای دریافت کیفیت بیشتر کدام کشور برای vps binance میباشد؟

اگر نظر مارا بخواهید شما باید سروری را انتخاب کنید که نزدیک ترین موقعیت مکانی به ایران را داشته باشد.

اگر تا به حال ( پینگ ) به گوشتان خورده باشد هرچه موقعیت سروری که تهیه میکنید دورتر باشد پینگ شما بیشتر خواهد بود. در نتیجه کیفیت ارتباطی پایین تری خواهید داشت.

با این حساب با توجه به موقعیت مکانی سرور فرانسه، فنلاند و هلند میباشد و پیشنهاد ما این کشور ها برای خرید سرور مجازی ترید میباشد.

چرا vps آلمان برای بایننس نخریم؟

با توجه به شنیده های کاربران ما و تحقیقاتی که انجام دادیم ظاهرا آلمان قوانین خود را برای استفاده از بایننس لحاظ کرده است. پس در صورتی که از آیپی آلمان برای اتصال به بایننس استفاده کنید احتمال خیلی زیاد بایننس از شما میخواهد که ثابت کنید کاربر آلمانی هستید.

با اینکه آلمان نیز پینگ خوبی به ایران دارد اما ما برای اینکه ریسک استفاده از بایننس رو به ۰ برسانیم به هچ عنوان سرور مجازی آلمان برای بایننس رو پیشنهاد نمیکنیم.

همچنین افراد بسیار زیادی قبل از این از وی پی ان های آلمانی برای استفاده از بایننس استفاده کرده اند و تقریبا آیپی های دیتاسنتر های آلمانی برای بایننس تکراری و به اصطلاح تابلو شده است.

شما میتوانید برای خرید بهترین سرور مجازی ترید در بایننس روی تصویر زیر کلیک نمایید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان سایناسرور در تماس باشید.

پشتیبانان ما در واتس اپ و تلگرام نیز حضور دارند و آماده پاسخگویی به شما میباشند.

بایننس
دیدگاه خود را بنویسید و به این مطلب امتیاز دهید.

نوشتن دیدگاه و امتیاز شما، برای ما مهم هست. اون رو با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب وبلاگ

آخرین مقالات آموزشی سایناسرور

خرید آی پی ثابت برای BingX + آموزش استفاده

متاسفانه فعالیت در صرافی ارز دیجیتال، با آی پی ایران به شکل بین المللی تخلف محسوب میشود. دلیل آن هم قرار داشتن نام ایران در لیست تحریم های بین المللی میباشد. خرید سریع دیدن همه تعرفه ها در نتیجه همیشه […]

what-is-ip-static

آی پی ثابت چیست؟ +کاربرد Ip Static

آیپی ثابت چیست؟ هر چیزی یا هر دستگاهی که در شبکه های داخلی یا در شبکه‌ی اینترنت فعالیت دارد یک آدرس دارد که به آن آی پی ( IP ) گفته میشود. حال این آی پی میتواند تغییر پذیر (Dynamic) […]

vps-mobile

خرید وی پی اس برای گوشی – بهترین سرور مجازی موبایل

اگر قصد خرید سرور مجازی یا VPS برای گوشی را دارید پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان توضیحات این مقاله رو از دست ندهید. خرید VPS برای گوشی یکی از سوالاتی که همیشه از تیم ما پرسیده میشود این است که […]

تا شروع حرفه ای یک کلیک فاصله دارید.

  • پشتیبانی همیشه حاضر
  • کیفیت تضمین شده
  • بالاترین کیفیت

نماد ها و گواهینامه ها

آسوده خاطر خرید خود را نهایی کنید.

نماد اعتماد الکترونیک

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

نماد اعتماد

لوگو ساماندهی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای لوگو به رسانه های بر خط هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می نماید.

نماد ساماندهی

تماس بگیرید
021-44767889(مشاوره رایگان)

واتس اپ تلگرام
تماس تلفنی پیام در واتس‌اپ پیام در تلگرام
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x